welcome to my blog

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Πάσχα.....Παρασκευή


Και ...ναι....τελείωσε η εβδομάδα και έμεινε μόνο μία μέχρι να κλείσουμε.
Και αναρωτιέμαι εγώ....Θα προλάβω να πω και να κάνω όσα θέλω;;;;
Παρασκευή λοιπόν σήμερα και έδωσα στα παιδια εργασιούλα για το σπίτι. Τους έκανα σε προτασούλες όλη την ιστορία του Πάσχα, 25 διαφορετικές προτάσεις, από τη γέννηση ως και τον άπιστο Θωμά, και τους ζήτησα να μου σχεδιάσει το καθένα μόνο ότι του γράφει η δικιά του πρόταση.
Τα αποτελέσματα...τη Δευτέρα.



Επίσης σήμερα τελειώσαμε τους κούνελους με μπουκαλάκι από νερό, (ιδέα μιας συνεδέλφισσας) οι οποίοι, ομολογώ, ήταν πολύ χρονοβόροι  (2-3 μέρες τους παλεύω) και...λεπτοδουλειά. Γεμίσαμε κόλλες και χαρτάκια παντού.
Το αποτέλεσμα βέβαια είναι πολύ όμορφο...αλλά.....




Μαθηματικούλια.... και χρησιμοποιήσαμε ένα καλαθάκι με 18 χρωματιστά αυγά.

Αφού τα μετρήσαμε, παίξαμε με αυτά και με τις καρτέλες μας των αριθμών. 




Στη συνέχεια...ένα παιχνιδάκι...Βρείτε τα κρυμμένα αυγά. Τα παιδιά βγήκαν έξω από την τάξη και εγώ έκρυψα όλα τα αυγουλάκια σε διάφορα σημεία της τάξης. Μπαίνοντας τα παιδιά έπρεπε να βρουν τα αυγά. Ο κανόνας δεν ήταν να βρουν όσα περισσότερα μπορούν, αλλά μόνο ένα, έτσι ώστε να προλάβουν σχεδόν όλα τα παιδιά να βρουν αυγό. Το παιχνίδι μάς άρεσε πολύ και θα το ξαναπαίξουμε κι άλλη μέρα.

Κάπου εδώ τέλειωσε και η εβδομάδα μας.
Την επόμενη είμαι απογευματινή.  
Για να δούμε τι μας περιμένει....

12 σχόλια:

  1. Ωραια δουλειά Ειρήνη!Ευχομαι να κάνεις όσα περισσότερα μπορεις!την ιδια ανησυχία εχω και γω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΣΑ ΒΛΕΠΩ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΚΑΝΩ

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Ειρήνη! Ωραία περάσατε κι εσείς! Τους άρεσε το θέατρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
      ΤΕΛΕΙΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ ΕΚΕΙ, ΔΕΝ ΕΛΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ
      ΤΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ ΜΟΥ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΡΟΥΦΗΞΑΝ...ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΘΛΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑΜΕ

      Διαγραφή
  3. ΑΝΤΕ ΕΙΡΗΝΟΥΛΑ....ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου βρε Ειρήνη με τα ωραία σου.....Ωραίο το παιχνίδι με τα κρυμμένα αβγά....και μη μου αγχώνεσαι είπαμε.....Το διαδίκτυο είναι χαοτικό....Άσε και κάτι για του χρόνου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρηνη μου πολύ ωραίες οι δραστηριότητες για άλλη μια φορά! Μην αγχώνεσαι καθόλου, το διαδίκτυο μπερδεύει καμμιά φορά! Εσύ κοίτα να κανεις όμορφα πράγματα με τα παιδιά στην τάξη και να χαρείτε το Πάσχα όλοι μαζί με όσα κάνετε και έιμαι σίγουρη πως όλα θα είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΑ 1-2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΣ ΚΥΛΗΣΕΙ Η ΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΡΥΘΜΟ
    ΔΕ ΘΑ ΑΓΧΩΘΩ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο για την όρεξη και το μεράκι που φαίνεται ότι έχεις!! Και μέσα σε τέτοιες αντίξοες συνθήκες, οικονομικά τουλάχιστον! Το παιχνίδι με τα αυγά εξαιρετικό, θα το παίξω κι εγώ με τα παιδιά....μην πω και με τον άντρα μου, χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο για το μεράκι και την όρεξη που φαίνεται ότι έχεις και μάλιστα σε τέτοιες οικονομικά αντίξοες συνθήκες!! Το παιχνίδι με τα αυγά φοβερό, θα το παίξω κι εγώ με τα παιδιά μου (και με τον άντρα μου μπορώ να σου πω χαχαχα)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΕΡΑΙΔΑ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
      Η ΑΛΗΘΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΤΩ..ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ
      ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ
      ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ

      Διαγραφή