welcome to my blog

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Σαρακοστή

Η συγκεκριμένη νηπιαγωγός Ειρηνούλα, μετά τη Σαρακοστή ,κρεβατώθηκε, έτσι το θέμα αυτό .....πήγε λίγο αργά. Βέβαια σήμερα κόψαμε στο σχολείο το πρώτο ποδαράκι της και έτσι,αν και καθυστερημένα, κάνω κι εγώ την αναρτησούλα μου.
Αυτή λοιπόν είναι η κυρά- Σαρακοστή της τάξης μας. Χαμογελαστή και με σακουλάκια, αντί για ποδαράκια.

και με όολα τα καλά της εδέσματα δίπλα της

Αυτή είναι η ''ψωμένια'' Σαρακοστή, που μας έστειλε ο μπαμπάς του Στεφανάκου μας, που είναι φούρναρης.

Την επομένη, την φάγαμε και ήταν νοστιμότατη.
Και αυτές είναι οι ατομικές μας Σαρακοστούλες, που πήραμε στο σπίτι.

Και με όλα τα επτά ποδαράκια, την Τρίτη.

Και με ένα κομμένο,την Παρασκευή.

Μια μικρή ανάρτηση, μιας και λίγο πήγα στο σχολείο αυτή τη βδομάδα.
Καλή Σαρακοστή σε όλους.

8 σχόλια:

  1. Μπράβο... έτσι να επανερχόμαστε και να συνερχόμαστε.....!!!!!Καλή Σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. περαστικα και καλη συνεχεια ειρηνη ,,εγω τωρα αρρωσταινω αχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Σαρακοστή Ειρήνη, και του χρόνου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίες οι Σαρακοστές σας μπράβο και στην δασκάλα και στα παιδάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ!!!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη μου πέρασε από το μπλογκ μου, σε έχω προσθέσει σε ένα παιχνίδι το tag tag!
    http://maros-kindergarten.blogspot.com/2012/03/tag-tag-mama-from-greece.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή