Το κεφάλαιο ''Φυλές'' είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο και μπορεί να δουλευτεί για πολύ καιρό. Εμάς, μας απασχόλησε για καμιά δεκαριά μέρες, μεταξύ Αποκριάς και άνοιξης.
Έτσι λοιπόν, μιας και με τα ζώα των πάγων, είχαμε αναφερθεί στη χώρα των εσκιμώων, τώρα μιλήσαμε για μαυράκια-αραπάκια, για ινδιανάκια και για κινεζάκια. Βέβαια η συνάδελφός μου , η Εύη, μίλησε και για την Πολυνησία, για την Ινδία, για το Μεξικό, την Ισπανία και γενικά για τη λευκή φυλή.Τους έβαλε και μουσική από τις χώρες αυτές.
Εγώ, μιας και ήμουν απογευματινή (και άρρωστη), ακολούθησα με τραγουδάκια,μαθηματικούλια και εικαστικά. Είδαμε πάρα πολύ υλικό, εικόνες από το internet, οι οποίες μας βοήθησαν να καταλάβουμε καλύτερα τον τρόπο ζωής των ανθρώπων στους οποίους αναφερόμασταν.
Σημαντική η χρήση του παγκόσμιου, έγχρωμου χάρτη.
Ινδιανάκια και....
Επίσης χορέψαμε και ένα τραγουδάκι από το CD με τους αριθμούς....Ήταν 1, ήταν 2, ήταν 3 ινδιάνοι.
Έτσι λοιπόν, μιας και με τα ζώα των πάγων, είχαμε αναφερθεί στη χώρα των εσκιμώων, τώρα μιλήσαμε για μαυράκια-αραπάκια, για ινδιανάκια και για κινεζάκια. Βέβαια η συνάδελφός μου , η Εύη, μίλησε και για την Πολυνησία, για την Ινδία, για το Μεξικό, την Ισπανία και γενικά για τη λευκή φυλή.Τους έβαλε και μουσική από τις χώρες αυτές.
Εγώ, μιας και ήμουν απογευματινή (και άρρωστη), ακολούθησα με τραγουδάκια,μαθηματικούλια και εικαστικά. Είδαμε πάρα πολύ υλικό, εικόνες από το internet, οι οποίες μας βοήθησαν να καταλάβουμε καλύτερα τον τρόπο ζωής των ανθρώπων στους οποίους αναφερόμασταν.
Σημαντική η χρήση του παγκόσμιου, έγχρωμου χάρτη.
Αραπάκια λοιπόν
και σήμα κατατεθέν, το τραγούδι των παιδικών μου χρόνων
10 μικρά αραπάκια σε μια γειτονιά..
και...τα χάρτινά μας αραπάκια
Ινδιανάκια και....
οι σκηνές και το ινδιάνικο χωριό μας
Εδώ το φτιάχνουμε
Επίσης χορέψαμε και ένα τραγουδάκι από το CD με τους αριθμούς....Ήταν 1, ήταν 2, ήταν 3 ινδιάνοι.
Κινεζάκια και.....
τα κρεμαστά μας φαναράκια με την κινέζικη γραφή ( με την κυρία Εύη)
Γράψαμε και.....κινέζικα
Τα κινεζάκια μας.....
Και ένα τραγουδάκι σχετικό.....
Χτύπα τα πόδια σου κινέζα....για να μην κόψει η μαγιονέζα.
Στο τέλος, προσπαθήσαμε να μάθουμε και τo ποίημα΄΄Αν όλα τα παιδιά της γης΄΄και το ζωγραφίσαμε.
Στο τέλος, προσπαθήσαμε να μάθουμε και τo ποίημα΄΄Αν όλα τα παιδιά της γης΄΄και το ζωγραφίσαμε.
Επίσης οφείλω ένα μεγάλο ''Ευχαριστώ'' στην συνάδελφό μου Ασπασία, για τις καταπληκτικές φιγούρες που έφτιαξε και στόλισαν το ταμπλό της τάξης.
Κάπου εδώ τελείωσε αυτό το θέμα και....σύντομα θα τα πούμε και πάλι με κάτι άλλο.
πολυ ωραια πραγματακια κα Ειρηνη!!!και οι φιγουρες της κας Ασπασιας ολοζωντανες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή!!!!!!!! Άντε.....τώρα .Ανοιξούλα σιγά σιγά...να ανοίξει η ψυχή μας.....Οι φιγούρες της Ασπας πολύ πετυχημένες για το θέμα σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρα πολύ ωραία δουλέψατε το θέμα Ειρήνη μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ήταν και αρρωστούλα..........!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΣΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή