BACKROUND

body { background:$bgcolor;background-image:url(‘/direct link’);background-position: center; background-repeat:no-repeat; background-attachment: fixed; margin:0; color:$textcolor; font:x-small Georgia Serif; font-size/* */:/**/small; font-size: /**/small; text-align: center;

welcome to my blog

Κυριακή, 3 Φεβρουαρίου 2013

ΤΑ ΜΕΣΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Φέτος σκέφτηκα να δουλέψω τα μέσα μεταφοράς, ''συγκεντρωτικά'' και να μην τα κάνω μεμονωμένα, όπως τα έκανα μέχρι τώρα, αυτό θα το κάνει η κυρία Εύη.
Εξάλλου τα παιδιά ξέρουν τόσα πολλά για αυτό το θέμα, που είναι και λίγο πιο βαρετό να κάνουν συνεχώς π.χ για τα αεροπλάνα.
Πώς ξεκίνησα λοιπόν;
Μα νοικοκυρεύοντας τα κουτιά με τα παιχνίδια. Και έτσι αδειάσαμε τα δύο μεγάλα αποθηκευτικά κουτιά που έχουν μέσα αυτοκινητάκια, στρατιωτάκια και άλλα ανθρωπάκια, ξεχωρίσαμε ΟΛΑ τα μέσα μεταφοράς αρχικά και μετά...μετά τα χωρίσαμε σε μικρά, μεσαία και μεγάλα.



 Έχουμε παιχνίδια που πετάνε; που μπαίνουν στο νερό; σε ράγες; Με ποια από αυτά πάω βόλτα; ποια είναι επαγγελματικά; ( αχ! τι θα πει αυτό;). Κι έτσι κάναμε μια άλλη ομάδα με αυτά και βάλαμε εκεί πυροσβεστική, φορτηγό, ασθενοφόρο κλπ. 
 
Ευκαιρία για ένα γλωσσικό-λεκτικό παιχνίδι. Με ποιο αυτοκίνητο πάει στο νοσοκομείο ο άρρωστος; Με ποιο αυτοκίνητο μεταφέρουν χώμα; Ποιο πάει στο σβήσιμο της φωτιάς; Ποιο κατεβάζει πράγματα από ένα καράβι; Αλλά και ποιο είναι πιο γρήγορο, πιο αργό, με 3 ρόδες, με 4 ρόδες;
Παίξαμε και με τις καταλήξεις  -άκι, αυτοκινητάκι, αεροπλανάκι, κλπ.  (κάνοντάς τα όλα μικρά) αλλά και  -άρα, αυτοκινητάρα, τρενάρα κλπ. (κάνοντάς τα τεράστια).
Τίποτα δεν τους ξεφεύγει. Όλα τα ξέρουν και αλληλοσυμπληρώνονται.
Οι δικές μου φωτογραφίες, νομίζω βοήθησαν κι αυτές λίγο.



 
Ας κάνει και ο καθένας τώρα το δικό του μέσον...άλλο για τη στεριά, άλλο για τη θάλασσα και άλλο για τον αέρα.


Και φυσικά δε θα μπορούσα να μην κάνω παιχνίδια με καρτέλες, τις λατρεύω εξάλλου.
Οι καρτέλες λοιπόν ανά δύο και.....
βρίσκουν τις δύο όμοιες
κρατάνε την μία και βρίσκουν την άλλη
αλήθεια τι γράφει;
ξέρεις το πρώτο της γράμμα;  

  Και τώρα τα δύσκολα
'Διάβασε' τι γράφω....γράφω μία λέξη στο καβαλέτο, κοιτάνε τις καρτέλες και 'διαβάζουν'-μαντεύουν την λέξη.

 Αν 'κομματιάσω' τη λέξη, θα μπορέσεις να μου την ξαναφτιάξεις και να μου πεις τι γράφει;



Μια χαρά τα πήγανε.
Οι καρτέλες έμειναν εκεί και όποιος θέλει, τις αντιγράφει.
Και ο Ιωάννης το έκανε, μιας και του άρεσε η λέξη...μοτοσυκλέτα. 

(Oι καρτέλες είναι από το μπλογκ Los Ninos και ευχαριστώ πολύ) Και μία εργασιούλα
 

Κάπως έτσι δουλέψαμε και αρχίσαμε το θέμα.
 Η συνέχεια από Δευτέρα. 

10 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΕΙΡΗΝΗ. ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΚΙ ΕΓΩ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΩ! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΞΕΚΙΝΑΣ..ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ....ΤΡΑΒΑΣ ΟΣΟ ΘΕΣ
      ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ ΟΛΑ

      Διαγραφή
  2. ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΠΑΡΑΓΡΑΜΜΑΤΊΖΩ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΝΩ !!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΟΠΩΣ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΧΡΟΝΙΚΑ,ΚΙΚΗ, ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΑΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ...ΤΡΑΒΑΕΙ 1-2 ΒΔΟΜΑΔΕΣ

      Διαγραφή
  3. καλά ταξίδια Ειρήνη μου...σε στεριά-θάλασσα-αέρα !!!!
    μου άρεσαν τα γλωσσικά σας παιχνίδια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΡΗΝΗ!!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή εβδομάδα Ειρήνη μου και καλή συνέχεια! Μου αρέσει πολύ το θέμα που διάλεξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ ωραία δουλειά Ειρήνη μου αρέσει που πάντα έχεις καιτις καρτέλες θα το ξεκινήσω και εγώ
    Λία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία προσέγγιση Ειρηνούλα μου, καλά ταξίδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή