welcome to my blog

Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2018

ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ......ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΑΜΕ

Ειρηνούλα.....
ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ......ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΑΜΕ

Φέτος είμαι στο πρωινό υποχρεωτικό ωράριο και ξεκίνησα με όρεξη και γεμάτες τις μπαταρίες μου από τις καλοκαιρινές μου διακοπές. Όταν κάτι το έχω...χωνέψει και συνειδητοποιήσει, μου βγαίνει πιο εύκολα και πιο δημιουργικά και γι αυτό το λόγο νομίζω ότι και φέτος δε θα με ενοχλήσει καθόλου μα καθόλου το πρωινό ξύπνημα.... 



Και να που πέρασαν κιόλας δύο εβδομάδες και η τάξη είναι πια γεμάτη φωνές, χαρές και γέλια.
Τα ελάχιστα κλάματα...ελέγχθηκαν και κάθε πρωί όλοι μαζί λέμε την πιο δυνατή μας ΚΑΛΗΜΕΡΑ και αρχίζουμε...


Πρώτα το παρουσιολόγιό μας, που φέτος είναι μια μηλιά.


Μετά το ημερολόγιό μας.


Μετά τα ονόματά μας.
(Οι πρώτες μας κατασκευές, αρχικό γράμμα και όλο μας το όνομα με δαχτυλομπογιές)




Και μετά προχωράμε με τραγούδια, κατασκευούλες και πολύ πολύ παιχνίδι.









Δύσκολες και με πολλούς πολλούς κανόνες οι πρώτες μέρες, αλλά αντέξαμε, δυναμώσαμε και στην ουσία....ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ....μιας και μπήκαμε αρκετά στο σχολικό κλίμα.

1 σχόλιο: