BACKROUND

body { background:$bgcolor;background-image:url(‘/direct link’);background-position: center; background-repeat:no-repeat; background-attachment: fixed; margin:0; color:$textcolor; font:x-small Georgia Serif; font-size/* */:/**/small; font-size: /**/small; text-align: center;

welcome to my blog

Τρίτη, 3 Απριλίου 2012

Πάσχα...την άλλη Τρίτη...Μεγάλη Τρίτη


Σήμερα το πασχαλινό μου πρόγραμμα έγραφε .....
Κατασκευούλα....Η Σταύρωση.
'Ετσι λοιπόν φτιάξαμε ένα σταυρό από οντουλέ χαρτί που επάνω του κολλήσαμε τη μορφή του Χριστού και ένα στεφανάκι από λουλούδια.


Παραμύθι....Ένα υπέροχο πραγματικά βιβλίο είναι....Η ιστορία των τριών δέντρων.

Τρία δέντρα και τα όνειρά τους..
Το πρώτο...ήθελε  να 'χει μέσα του θησαυρούς.....τελικά έγινε η φάτνη που είχε μέσα της το μεγαλύτερο θησαυρό...το θείο βρέφος.
Το δεύτερο.....ήθελε να γίνει μεγάλο πλοίο να ταξιδεύει σε άγριες θάλασσες με μεγάλους βασιλιάδες...τελικά έγινε μία βαρκούλα που πάνω της ανέβηκε ο Χριστός και με τα χέρια του ηρέμησε την άγρια θάλασσα.
Το τρίτο ήθελε απλώς να το κοιτούν οι άνθρωποι και να 'ναι τόσο ψηλό που να φτάνει ως τον ουρανό...τελικά έγινε ο σταυρός του Χριστού που τον φιλάμε και κοιτάμε ψηλά πάνω του τον σταυρωμένο Χριστό. 
Τα παιδιά το ζωγράφισαν μετά.





Μαθηματικά....ξαναθυμάμαι τους αριθμούς από το 1-10, παίζοντας με χάρτινα, σπασμένα αυγά.....Τα αυγά όμως αυτά, έχουν και διαφορετικό....σπάσιμο. Έτσι λοιπόν , αν ένα παιδάκι δεν ξέρει να συνδέσει αριθμό-σύμβολο με ποσότητα...θα '' αναγκαστεί΄΄ να το κάνει γιατί το κάθε σπασμένο αυγό, συνδέεταο μόνο με το συγκεκριμένο σπάσιμο. Αλλού δηλαδή το σπάσιμο είναι ζιγκ-ζαγκ, αλλού καμπυλωτό, αλλού πιο χοντρό...και γενικά όλα είναι διαφορετικά. Έτσι λοιπόν αν δεν βρουν τον αριθμό, πρέπει να βρουν το σπάσιμο, αν βρουν τον αριθμό, τον επιβεβαιώνουν με το σπάσιμο.


Σε κάποιους ήταν εύκολο. Τα προνηπιάκια μου, δυσκολεύτηκαν.

Στο τέλος ο Σπύρος μας, τα τοποθέτησε και στη σειρά.


Επίσης παίξαμε και με ζευγαράκια κουνελιών.
τα κάναμε ζευγάρια και μετά τα βάλαμε σε σειρά ανά μέγεθος. (Ευχαριστώ Αριάδνη).


Αυτά κάναμε σε γενικές γραμμές σήμερα.
Αύριο κάνουμε κουλουράκια, τελειώνουμε  το βάψιμο των αυγων, το οποίο το έχει αναλάβει η κυρία Εύη και φυσικά τελειώνουμε και τα καλαθάκια μας. Μέχρι τότε...θα τα ξαναπούμε.

8 σχόλια:

  1. Μπράβο Ειρηνούλα! Μου αρέσουν οι δραστηριότητες με το θέμα της εποχής αλλά με στόχο γνωστικό ή ότι άλλο είναι τη φορά! Σ' ευχαριστώ για τις ευχές που μου έδωσες! Είδες βρε Ειρήνη πότε αρρώστησα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια η κατασκευούλα σου Ειρήνη μου!!!!.Ευχαριστώ για τον εσταυρωμένο...και για το πολύ όμορφο παραμύθι που μας δάνεισες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειες δραστηριότητες, ευχαριστούμε για τις ιδέες σου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο παραμύθι. Και τα σπασμένα αυγά πολύ καλή δραστηριότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ καλες οι δραστηριοτητες σου Ειρηνη και ο σταυρος εξαιρετικος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες δραστηριότητες και πρωτότυπες! Μπράβο σου Ειρήνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή