BACKROUND

body { background:$bgcolor;background-image:url(‘/direct link’);background-position: center; background-repeat:no-repeat; background-attachment: fixed; margin:0; color:$textcolor; font:x-small Georgia Serif; font-size/* */:/**/small; font-size: /**/small; text-align: center;

welcome to my blog

Κυριακή, 19 Οκτωβρίου 2014

ΧΡΩΜΑΤΑ..ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΡΩΜΑΤΑ

Ειρηνούλα
 Η σημερινή μου ανάρτηση γίνεται με άλλο τρόπο.
Και εξηγώ..
Φέτος είπαμε (δηλαδή από πρόπερσι το λέμε) αλλά και αποφασίσαμε να κάνουμε ένα πιο δυναμικό ιστολόγιο, μια σελίδα για το νηπιαγωγείο μας. Λίγο πιο επίσημη, πολύ πιο δυναμική και με πιο πολλές δυνατότητες.
Φτιάξαμε λοιπόν τον επίσημο ιστότοπο του 10ου νηπιαγωγείου Κερατσινίου και σήμερα κάνω μια πρώτη προσπάθεια να συνδέσω την Ειρηνούλα με ...το σχολείο της.
Και να το αποτέλεσμα.....
10ο νηπιαγωγείο Κερατσινίου


Καλή σας πλοήγηση!

Τρίτη, 14 Οκτωβρίου 2014

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΩΜΑ- Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
ΣΩΜΑ- Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ

Ένα, δύο ή και τρία  θέματα που και συνδέονται αλλά και είναι διαφορετικά.
Θέματα που τα ξεκινάς στην αρχή της χρονιάς και τα δουλεύεις αν θες και όλο το έτος.

Ξεκινάς με το πώς αισθάνονται τώρα που ήρθαν στο σχολείο,.... για άλλους παλιό, για άλλους καινούργιο. 
Όμως για όλους ένα σχολείο που άνοιξε μετά από τις διακοπές τους...
Και μπορείς να αναφέρεσαι στο τι αισθάνονται σε χίλιες δυο περιπτώσεις στη διάρκεια της χρονιάς.
Χαρά, λύπη, φόβος, ενθουσιασμός.
Και τα παιδικά προσωπάκια δεν έχουν μάθει να κρύβονται όπως οι μεγάλοι. Δεν μπορούν να κρυφτούν.
Και το γέλιο, ακούγεται γάργαρο.
Το κλάμα, σου χαλάει τη διάθεση.
Ο φόβος, σε προβληματίζει.
Ο ενθουσιασμός, σού φτιάχνει τη μέρα.



Πώς αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους στο χώρο; 
Παίζουν, αλλά ο χώρος είναι καινούργιος. Μπορούν να συνυπάρξουν με τους άλλους;
Μπορούν να ζωγραφίσουν τον εαυτό τους; τους άλλους;






Αλλά και το περίγραμμα του εαυτού μας-σώματος μας είναι εξίσου διασκεδαστικό.


Ποιο είναι του καθενός μέσα σε όλα τα περιγράμματα;



Και άλλα θέματα που δουλέψαμε για το σώμα μας...
Ακούσαμε την καρδιά μας...(ήταν και η κ. Εύη την ώρα εκείνη)

Ζωγραφίσαμε παιδάκια, αγόρια και κορίτσια ανάλογα.....(αυτό έγινε για δύο λόγους, πρώτον για να δω αν μπορούν να 'γεμίσουν' μία επιφάνεια και δεύτερον για να δω ποιοι τα καταφέρνουν με το ψαλίδι) (καλά τα πήγαν)
Αφήσαμε το αποτύπωμα του χεριού μας στο χαρτί. Ωραία η αίσθηση της δακτυλομπογιάς στα χέρια μας!




Μιλήσαμε για τα κόκκαλά μας και τον σκελετό μας καιιιιι...τον συναρμολογήσαμε.







Τι έχει ανάγκη ένα σώμα για να μεγαλώσει;
Φαγητό, γυμναστική, ύπνο, φροντίδα, αγάπη και πολλά πολλά ακόμη μου είπαν.

Αναφερθήκαμε στο γιατρό αλλά και για την προστασία ενός σώματος από τα μικρόβια. Αλήθεια εσείς έτσι τα φαντάζεστε;




Κάναμε εργασιούλα για να βρούμε ίδιες λέξεις και να τις χρωματίσουμε ίδιο χρώμα.(πολλές τέτοιες..παρατηρήσεις θα έχουμε όλη τη χρονιά...και αυτό ήταν μια αρχή)



Και οι μέρες περνάνε και εμείς αρχίσαμε να μπαίνουμε σε ένα ρυθμό και συνεχίζουμε να περνάμε καλά, να μαθαίνουμε και να διασκεδάζουμε. 
Θα τα ξαναπούμε!!!!

Σάββατο, 4 Οκτωβρίου 2014

ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ......ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡ ΕΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ Καλώς ήρθατε

ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ......ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡ
ΕΙΣ ΠΡΩΤΕΣ  ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ
Καλώς ήρθατε

(τα ονόματα των παιδιών περίμεναν τα παιδιά στην πόρτα της τάξης, πάνω σε ένα φθινοπωρινό δέντρο )


Και τι να πρωτοχωρέσει κανείς σε μία μόνο ανάρτηση;
Ίσως πολλά, ίσως λίγα, ίσως τα κυριότερα.

Κανόνες
Ονόματα
Συρτάρια
Γωνιές
Φίλοι
Φωτογραφίες
Παιχνίδια
Αυλή
Δασκάλες
Πρωινό
Μεσημεριανό
Σχόλασμα

και πολλά πολλά ακόμη

Να θέσεις τους πρώτους κανόνες;
Να φτιάξεις μέρα με τη μέρα το ημερολόγιο της τάξης;


Να ετοιμάσεις τα συρτάρια τους, για να μη μαζεύεις από δω κι από εκεί τις τόσες ζωγραφιές τους;

Να ξεκινήσεις την όλη διαδικασία με το όνομά τους;
Να ορίσεις βοηθούς;

Να δείξεις και να εξηγήσεις τις γωνιές της τάξης και να βάλετε όλοι μαζί όριο στα πόσα παιδιά παίζουν εκεί;
Να βρεις παλιούς φίλους ή να ξεκινήσεις νέες φιλίες;



Να βγάλεις τις πρώτες φωτογραφίες της χρονιάς;
(εδώ σε παιχνιδάκι γνωριμίας σε ζευγαράκια)




Να παίξεις τα πρώτα καινούργια παιχνίδια;
(παιχνίδι γνωριμίας εδώ με σχοινί και χάντρες)


Να τρέξεις στην αυλή και να εξηγείς γιατί δεν μπορείς να βγαίνεις συνεχώς έξω;
Να γνωρίσεις τις δασκάλες και να εξηγήσεις γιατί πότε βλέπεις τη μία και πότε την άλλη τα πρωινά;
Να εξηγήσεις τη διαδικασία του πρωινού και γιατί στις 10 το πρωί δεν τρως τα μακαρόνια που έβαλε η μαμά ;
Να δώσεις να καταλάβουν ότι το τόστ δεν είναι για το μεσημεριανό;
Να κάνεις κατανοητό σε όσα μένουν γιατί κάποια σχολάνε νωρίς;


Να μοιραστείς το κλάμα;
Να χαϊδέψεις κεφαλάκια;
Να χτενίσεις μαλλιά και ...να κάνεις κοτσιδάκια ή να ακουμπήσεις  'καρφάκια';
Να μοιράσεις αγκαλιές;

ΤΟΣΑ ΜΑ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ  ΠΡΩΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ


Καλή μας συνέχεια