welcome to my blog

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019

Ειρηνούλα...ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ

Αλήθεια πόσο όμορφο μπορεί να ΄ναι ένα παραμύθι;
Αλήθεια στις πόσες φορές βαριέσαι έναν ήρωα;
Αλήθεια πόσο μπορεί ένα παραμύθι που δεν είναι των παιδικών σου χρόνων να σε συναρπάζει ξανά και ξανά;
Όλα αυτά για μένα τα κάνει το ΓΚΡΌΥΦΑΛΟ

Ένα παραμύθι που από την πρώτη φορά που το διάβασα μπήκε στην καρδιά μου και κάθε χρόνο θα το διαβάσω στα πιτσιρίκια μου και θα το απολαύσω μαζί τους.
Τα τελευταία χρόνια μάλιστα έχει βγει και το μικρό ΓΚΡΟΥΦΑΛΟ και η χαρά μου έγινε διπλή. 

Στο σχολείο μου φέτος το διαβάσαμε ήδη, το αναδιηγηθήκαμε, μετρήσαμε τους ήρωες του, είπαμε για τη σειρά που ο καθένας εμφανίζεται, πρώτος-δεύτερος-τρίτος, για τα φαγητά που αναφέρονται και είδαμε ξανά και ξανά τις εικόνες του βιβλίου αλλά και κάποια video.

Παρακάτω σας βάζω κάποιους συνδέσμους από το Youtube για να το απολάυσετε κι εσείς. 
Γνωρίστε το ποντικάκι εδώ
Το μικρό Γκρούφαλο εδώ κι εδώ
Την αλεπού εδώ
Όλους τους ήρωες εδώ
Ακούστε το τραγούδι του εδώ

Σε συνδιασμό με το φθινόπωρο φτιάξαμε ένα δέντρο από το δάσος του βιβλίου και στηρίξαμε σε καλαμάκια τους δύο βασικούς ήρωες και παίξαμε και δικό μας αυτοσχέδιο κουκλοθέατρο.




Θέλω να πιστεύω ότι και τα παιδάκια μου το απόλαυσαν όπως κι εγώ.

1 σχόλιο: