BACKROUND

body { background:$bgcolor;background-image:url(‘/direct link’);background-position: center; background-repeat:no-repeat; background-attachment: fixed; margin:0; color:$textcolor; font:x-small Georgia Serif; font-size/* */:/**/small; font-size: /**/small; text-align: center;

welcome to my blog

Σάββατο, 15 Οκτωβρίου 2011

Το νερό-Το ουράνιο τόξο


Η βροχή που  έπεσε στην  αρχή  της  εβδομάδας,  ήταν  μια  πολύ  καλή  αφορμή  για  να  μιλήσουμε  για  το  νερό  και  για  τις  ιδιότητές  του.  Ανάμεσα  σε  άλλα  λοιπόν  που  κάναμε,  είπαμε  και  για  το  αν  έχει  χρώμα  το  νερό,  από  πού  το  παίρνει  και  αν  μπορούμε  εμείς  να  το  χρωματίσουμε  και  με  ποιον  τρόπο.  Μια  πολύ  καλή  ιδέα  είναι  με  το  γκοφρέ  χαρτί.  Κόβουμε  κορδέλες  χαρτιού  και  τις  βουτάμε  σε  νερό.  Ανάλοτα  με  το  χρώμα  τού  χαρτιού,  θα  έχουμε  και  το  ανόλογο  νερό.  Έτσι  λοιπόν  βάψαμε  νερό  και  το  βάλαμε  σε  διάφανα  βαζάκια.


Και  τότε  ένας  μικρός  μού  λέει  ΄Κυρία,  να  κάνουμε  όλα  τα  χρώματα  του  ουράνιου  τόξου.( το ουράνιο  τόξο το  είχαμε  σε  μία  εικόνα  στο  ταμπλό  μας).  Και να  το  αποτέλεσμα.......      

Επίσης,  στο  ίδιο  κλίμα  της  βροχής  και  του  κύκλου  του  νερού,  και  αφού  διαβάσαμε  το  παραμύθι  ΄Το  σύννεφο  του  έβαλε  τα  κλάματα΄ είπαμε  να  το  δραματοποιήσουμε  και  να  μπούμε  κι  εμείς  μέσα  στο  παραμύθι.


Πήραμε  λοιπόν  εφημερίδες  και  προστατευθήκαμε  από  τη  βροχή. 



Στη  συνέχεια  κόψαμε  τις  εφημερίδες  και  τις  κάναμε  βροχή  που  έπεσε  πάνω  στη  γη (στο  χαλί  μας).



Μετά  βγήκε  ο  ήλιος  και  τα  χεράκια  μας  άνοιξαν  και  έγιναν  ακτίνες  τα  δάχτυλά  μας.  Και  το  νερό  εξατμίστηκε,  ανέβηκε  στον  ουρανό  και  ξανάγινε  σύννεφο.  (που  το  βάλαμε-μαζέψαμε  σε  μια  γαλάζια........σακούλα
Και  κάναμε  ένα  σύννεφο  που  πότισε  τη  γη. 

Καθ΄ όλη  τη  διάρκει  της  δραματοποίησης  ακούγαμε  και  το  παρακάτω  τραγουδάκι  που  τους  το  βάζω  συχνά  αυτές  τις  βροχερές  μέρες.....

Ο  βροχερός  Οκτώβρης,  ήρθε  στη  γειτονιά
έπαιξε  με  τα  σύννεβα  κι  έσταξε  μια  σταλιά.

Φόρεσε  τ΄ αδιάβροχο  που  είχε  από  καιρό
και  βγήκε  να  ποτίσει  τον  κόσμο  με  νερό.

Ο  καρπερός  Οκτώβρης,  έβρεξε  τη  σπορά
και  όλοι  οι  αγρότες  χαμογελούν  ξανά.

Καλά  περάσαμε.  Να΄ ναι  καλά  τα  παιδάκια  μου

Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2011

Παραμύθι

                                 Με αφορμή το παραμύθι  «Ένας αρκούδος στο σχολείο»,  


σκέφτηκα  να επεκτείνω  λίγο  την  ιστορία  και  να  δουλέψουμε  λίγο  το  αίσθημα  του  φόβου.  Δηλαδή  να  μιλήσουμε  για  το  τι  φοβόμαστε,  τι  είναι  αυτό, αληθινό  ή  ψεύτικο,  από  που  προέρχεται  και  πώς  μπορούμε  να  το  ξεπεράσουμε.  Το  παραμύθι  ήταν  η  τέλεια  αφορμή.
Τα  πιτσιρίκια μου  ενθουσιάστηκαν  με  την  ιστορία,  μίλησαν  και  ζωγράφησαν  τις  φοβίες  τουςκαι  έκαναν  και  το  δικό  τους  αρκουδάκι,  το  οποίο  κρατούσε  ένα  πανό  που  έγραφε:
 «  Η /Ο (όνομα παιδιού).....................  φοβάται  ( την  φοβία  του)..................μα  όχι  εμένα».    



Το πατρόν  από  το  αρκουδάκι  το  ΄έβγαλα΄ από το  ιδιο  το  παραμύθι.
  

Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2011

Αυτές τις μέρες ασχολούμαστε στο νηπιαγωγείο μας με την ενότητα ¨Το σώμα μου-Ο εαυτός μου¨και ως προέκτασή του, δουλεύουμε και τα ¨Συναισθήματα¨ .Μια μικρή ένδειξη αυτών είναι και οι παραπάνω φωτογραφίες (που ελπίζω να καταφέρω να περάσω εδώ). 

Ειρηνούλα: Κάτι καινούργιο

Ειρηνούλα: Κάτι καινούργιο: Καλή αρχή και καλή σχολική χρονιά. Τώρα ξεκινάω και ο θεός βοηθός΄ Είναι κάτι τελείως καινούργιο για μένα και ελπίζω να έχω ...